sobota 29. apríla 2017

Kameň je odvalený. Aleluja!

Radostný deň vám všetkým želám!

Síce už od Veľkej noci ubehlo trochu času, ešte sa vrátim k "dekorácii", ktorú som tento rok znovu oživila. Alebo skôr "konečne dotiahla do konca".

Možno si spomeniete, ako som pred niekoľkými rokmi znovu objavila možnosti, ako využiť túto sklenú guľu. Mali sme ju doma od nepamäti ale veľa rokov ležala odložená kdesi na dne odkladacích priestorov. Až v r. 2011 som objavila nápad na "machovú krajinku", ktorý som zrealizovala hneď, ako sa mi podarilo zohnať trochu machu. A na veľkú noc (2012) som do tejto "vázy" skúsila urobiť inštaláciu pripomínajúcu pôstne a veľkonočné udalosti. Púšť a opustenosť, na Kvetnú nedeľu cestička z farebných kvietkov, neskôr aj Olivová záhrada (Zelený štvrtok) a Golgota (Veľký piatok)... Ale viac som nestihla, pretože ďalšie veľkonočné dni sme trávili mimo domov. Tak až tento rok. Biela sobota v znamení ticha, prázdny kríž a hrob privalený kameňom. (Použila som kúsok bridlice, ktorý sme si nedávno priniesli z La Salette.)

Kalvária a "Boží hrob" v sklenej guli.
(Vedľa vo váze už usušená vetvička eukalyptu z Fatimy

A po obradoch vzkriesenia, na Bielu sobotu po zotmení, je už kameň odvalený. Vidíme, že v hrobe nikto neleží. Ježiš je vzkriesený a my sme tiež povolaní k večnému životu. Ak sa spojíme s ním.




Inšpirovali ma stránky http://becksbounty.blogspot.sk/...to-easter.html a http://annvoskamp.com/...easter-garden-visual-parable/. Vlastne mám podozrenie, že stránky Ann Voskampovej o vďačnosti v každej situácii, a následne nadšenie čítať jej knihu Tisíc darov (v slovenčine) som našla práve vďaka jej návodu na Veľkonočnú záhradku.

Želám vám pekné dni. Užívajte si sviatky a robte si dni výnimočnými tak, ako sa vám páči.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...