štvrtok 4. septembra 2014

Aspoň drobnosť...



Minulý predĺžený víkend sa mi videl taký... nie moc vydarený.  Štyri dni voľna, ale pocit voľajaký nijaký. Akoby za nami nič neostalo... Tak som si aspoň drobnosť z drôtu vyrobila. Vešiačik na dvere kúpeľne. Už dlho sa na to chystám. Chýbalo na chalúpke v kúpeľni niečo, kde si môžeme zavesiť odevy, kým sa sprchujeme. A tak som hodinku pred odchodom sadla a drôtovala... a už je hotovo. Môžete obdivovať (alebo aj kritizovať - len radšej nie moc nahlas ;-) ).







A keď sa tak obzerám späť, aj sme čosi v tých voľných dňoch zažili. To len nálada bola trošku unavená pred koncom prázdnin, a trošku nesvoja pri zamračenom počasí, a tak... Takže som si ani nespomenula, že by som mohla urobiť zopár obrázkov - napríklad ako sme guláš varili v kotlíku nad ohňom... ako sme spoločenské hry hrali... ako si postupne upravujeme záhradku, nech aspoň vidíme kde začína a kde končí, kde treba kosiť a kde už burina nesmie... A trhali sme burinu samozrejme. Žeby bolo aspoň vidno, čo sa snažím pestovať. A škaredé slimáky sme zbierali (Tak, už dorazili aj k nám. Nadarmo som sa nádejala, že v tej výške (700m) sa im nepáči.)...

Až pri fotení vešiačika som sa zobudila a ešte narýchlo zopár záberov urobila. 

Nazbierala som si vratič. Bude odpudzovať mole zo šatníka.
Dúfam. :)



Kapucínka sa trochu rozrástla. A cibuľka tiež pekne zarodila.

Neodmysliteľné večerné hry.


Radostný čas vám všetkým želám. V práci, v rodine, doma, v prírode... kdekoľvek budete.
Letitia.

6 komentárov:

  1. Věšáček se ti moc povedl. Přeji spoustu krásných podzimních dnů.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Amélia. Myslím na teba, na vás, v modlitbách.
      Držte sa, pokoj a radosť. L.

      Odstrániť
  2. Je moc pěkný:-)
    I Tobě krásný čas:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fabulous! I'm always thinking about how my bathrooms need hooks, yours is lovely, and reminds me of some frames and hooks that I have that were made in Morocco!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...