nedeľa 13. mája 2018

Deň matiek s vôňou levandule

.

Radostný deň vám želám!

Deň matiek sa práve chýli ku koncu a ja sadám k počítaču, aby som sa s vami podelila o ten náš. Presnejšie, chcem vám ukázať darček, ktorým som sa tento rok pokúsila vyjadriť vďačnosť mojej mame. Darček s vôňou levandule - voňavé vrecúško naplnené kvietkami z minuloročnej úrody.

Naša levanduľka na chalúpke síce už usilovne ukazuje púčiky a zdá sa, že tento rok rozkvitne skôr ako obvykle, ale na kytičku ku Dňu matiek to už nestihla. Tak museli poslúžiť kvietky nasušené z minulého roka.

Okrem voňavých kvietkov levandule som potrebovala už len kúsok hustejšej záclony, permanentnú čiernu fixku (0.01 mm) na ornament, kúsok bielej stužky, niť, trocha trpezlivosti a moju milovanú starú šliapaciu Singerku po babičke. To je vám krásny zvuk, ako tichúčko "šliape" tento starý dobrý stroj. Ihla sa mihá v rytme nôh a ja relaxujem pri tvorbe i pri tej tichej "hudbe".









Želám vám radostný zbytok dňa, pokojné noci a chuť tvoriť stále niečo nové.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...