sobota 10. februára 2018

Čo som robila v januári (3) - Kreslila



Začiatkom januára ma zaujala na instagrame výzva Oodles of doodles. Na každý deň iná téma, na ktorú účastníci vytvárali obrázok každý podľa svojich predstáv. V januári bola ústrednou témou Zima. Páčilo sa mi to, a tak som aj ja každý deň kreslila nejaký malý milý obrázok. Zábavka na celý mesiac. :)

8. Vždyzelené stromy, 9. Ľadová socha, 10. Ľadový medveď,
11. Tučniak, 12. Klapky na uši, 13. Čižmy do snehu.

14. Drevo na kúrenie, 15. Iglú, 16. Kabínková lanovka,
17. Dymiaci rušeň, 18. Lyže, 19. Zasnežené kopce.

1. Cencúle, 2. Korčule, 3. Sánky,
4. Borová šiška, 5. Blikajúce svetielka (hviezdy), 6. Lopata.

20. Snowboard, 21. Snežnice, 22. Búda (kadibudka ;-) )
23. Zimná čiapka, 24. Zimné bobule, 25. Líška.



Okrem toho som sa usilovala aspoň občas zachytiť aj veci, za ktoré som v ten deň vďačná. Tu sú:

Po Troch kráľoch sme odstrojili stromček a vianočnú výzdobu.

Počas cesty z práce som sa zabávala na novej knihe stiahnutej v mobile.

Pestujem cibuľovú vňať. 

Modlili sme sa za jednotu kresťanov.

Rybičková výzdoba na dverách. 

Modlitba za jednotu. 

A vrámci modlitby som trochu kreslila.

Služba blízkym - bolo treba skrátiť prerastené vlasy.

Návšteva na cintoríne. Počas jedinej hodiny, keď bolo hnusne. :)

Opravený odtok pod drezom.

Najväčší januárový dar - Sviatosť zmierenia. 

Konečne zavesená tabuľka Pax et Bonum z Assisi


Želám aj vám radostné a tvorivé dni.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...