štvrtok 24. augusta 2017

Môj eukalyptus...

Na úvod jedna úloha - Nájdite dva rozdiely:

25. jún 2017

24. august 2017

Našli ste?

Tak...  neviem ako vy, ale ja vidím jediný rozdiel - dva mesiace.

Môj eukalyptus sa za dva mesiace od zasadenia do zeme vôbec nezmenil. Nenarástol jediný nový lístok, ani pôvodné lístky sa nezväčšili. Ale zdá sa, že ani neuschol, verím, že ešte žije.

Malá rekapituácia:
21. marca 2017 - Malá eukalyptová halúzka odrezaná z veľkého eukalyptového stromu (link)
16. máj 2017 - Objavený maličičký púčik na halúzke, ktorá takmer 2 mesiace odpočívala bez zmeny ponorená vo vode. (link - dolu)
25. jún 2017 - Rastlinka eukalyptu zasadená do kvetináča so zemou. Za ten mesiac narástlo krásnych 5 lístkov. (link - v tomto článku je popísaný celý príbeh tejto rastlinky)
24. august 2017 - Môj eukalyptus vyzerá stále rovnako. Nevidno nijaký rast, ale ešte žije. Verím, že usilovne pracuje na budovaní korienkov. Horlivo polievam, pozorujem, hladkám očami... a dúfam.

24. august 2017

24. august 2017

A netrpezlivo čakám, kedy sa pustí zase rásť. Držte mu palce, nech to prežije. A nech mi robí radosť.
Pekný deň a veľa radosti aj vám.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...