nedeľa 9. júla 2017

Hainburg an der Donau - Schlossberg

Víkend trávime v Bratislave. Chcelo to teda aspoň maličký výlet do okolia. Výber padol tentoraz na zrúcaninu len toť za hranicami, Schlossberg v Hainburgu. Konečne. Už som sa cítila trápne, že som tento hrad ešte stále nenavštívila.

Na hradný vrch sme vyšliapali po príjemnom chodníčku od parkoviska (pri obchodnom centre). Väčšina cesty viedla cez les, takže nás ani terajšia horúčava veľmi netrápila. O necelú hodinku sme sa už prechádzali po zbytkoch Hainburského hradu, mimochodom krásne upravených a zakonzervovaných. Pozreli sme si expozíciu v strážnej veži, bývalú hradnú kaplnku, posedeli a trochu sa občerstvili na lavičke (len z prinesených zásob, "Schenk" bol ešte zatvorený). Kochali sme sa výhľadmi na všetky strany... dokonca nás prišiel pozdraviť vidlochvost. Od mala som túžila vidieť tohoto motýľa, ale nie som si istá, či sa mi to vôbec podarilo, alebo som ho vždy videla len na obrázku.











Bolo nám spolu dobre. Želám aj vám veľa príjemných a zaujímavo strávených chvíľ. RADOSTNÉ LETO, priatelia!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...