streda 25. januára 2017

Počkal ho! (skromná krása)



Minulý príspevok som ukončila fotografiou púčika. Prísľub krásy...

Tento vianočný kaktus dostal náš mladý vlani na Ondreja. Vtedy bol krásne rozkvitnutý. Hneď mi ho zveril do opatery a ja som sľúbila, že sa mu oň budem s láskou starať. Nebola som si istá, či ešte u nás niekedy zakvitne a už vôbec nie, či to bude akurát na Vianoce. Ale naveľa sa na ňom začali ukazovať maličké púčiky. Z niektorých sa vykľuli nové listy (biologicky asi stonky), ale dva púčiky nám sľubovali kvet.


Púčik sa pomaly nalieval, rástol a my sme čakali, kedy sa otvorí do krásy... Zdalo sa mi, že si čas kvitnutia naplánoval akurát na týždeň, keď bude jeho majiteľ mimo domu. Ale počkal ho a vykvitol dva dni po chlapcovom návrate. Má iba dva kvietky, ktoré postupne otvárajú svoj kalich (ten druhý sa otvoril akurát dnes, ešte som ho nestihla odfotiť). Ale sú krásne!

A kúsok z tej krásy som sa pokúsila uchmatnúť aj pre vás.








Želám vám radostný čas. A veľa krásy okolo vás, aj vo vás.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...