piatok 20. novembra 2015

Už visia



Pamätáte si ešte na tento mini-vešiak? Začala som ho drôtovať na jar, dokončila cez letné prázdniny a až teraz, koncom jesene sme ho konečne zavesili na stenu. Počkal si. Ale dočkal sa. A ja tiež.




Visí v spálni. Oproti posteli. 


Vešiame si naň ružence z rôznych pútnych miest. 

Z Ríma, z Medžugoria... dokonca aj z Betlehema v Izraeli.


     
Takto sú všetky pohromade.        A Ježiško s ovečkou (Ján Krstiteľ?)

Želám vám všetkým radostné dni! 
(A nezabudnite sa zapojiť do súťaže o knihu Tisíc darov. :) )
Letitia. 

4 komentáre:

  1. Veľmi dobre si ho pamätám a ešte stále ho obdivujem :)) Je krásny a páči sa mi ten nápad, že si naň vešiate ruženčeky z rôznych pútnych miest ;) Úžasné ♥ ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vesiacik velmi pekny.trochu dlha vyroba:-),ale hlavne ze uz visi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skôr asi s veľkými prestávkami. Na chalúpku sme chodili málo a nie vždy sa mi chcelo rozkladať na chvíľku, aby som zase musela všetko odkladať... Ale ako hovoríš, už visí. :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...