štvrtok 19. novembra 2015

Tisíc darov znovu v predaji! (+ Súťaž)

"Keď hrudu svojho ťažkého života vystavíme dažďu milosti, ak dovolíme, aby do jej vysušených, rozpraskaných miest vnikla radosť, ak dovolíme, aby ňou nasiakla vysušená koža a hlboké jazvy, znova vzklíči život. Môže byť niečo lepšie pre tento svet? Pre nás? Mraky sa rozostúpia, keď ústa ďakujú." (Ann Voskampová, Tisíc darov)

Obrázok prevzatý z kumran.sk


Radostný deň vám všetkým želám!

Poznáte knihu Ann Voskampovej Tisíc darov? Ak chodievate na môj blog už dlhší čas, tak určite áno. Je to kniha, ktorá ma veľmi ovplyvnila a už som tu o nej niekoľkokrát básnila. Podrobnejšie ju opisujem najmä v [tejto "recenzii"],  Ale Anninou knihou je inšpirovaná celá rubrika "Vďačné chvíľky". Osobitne ju spomínam v týchto príspevkoch: Predstavenie témy vďačnosti,  Ako vzdávať vďaku, keď je naozaj ťažko?, Ako mi kniha Tísíc darov pomohla prežiť bolesťAnn nám osobne napísala,..

Nie som sama, komu sa táto kniha páči. A predovšetkým je veľa ľudí, ktorým zmenila život. Alebo skôr, je veľa ľudí, ktorí vďaka tejto knihe dovolili Bohu zmeniť ich život.

A tiež je veľa ľudí, ktorí si túto knihu už nestihli kúpiť. Len medzi mojimi priateľmi je niekoľko takých, ktorí sa na ňu pýtali, no vo všetkých slovenských i českých (internetových) kníhkupectvách bola už beznádejne vypredaná. A ja som im svorne odpovedala: "Kontaktujte vydavateľstvo. Ak uvidia, že tú knihu zháňa veľa ľudí, verím, že vám vyhovejú a urobia dotlač."

A tak sa aj stalo. Vydavateľstvo Kumran.sk nám pripravilo krásny darček k Vianociam. A nie len jeden, ale hneď "Tisíc darov". Veľmi ma potešilo, keď som si mohla prečítaťtieto slová od Evy z tímu kumran.sk: "Po mnohých vašich emailoch, rozhovoroch a telefonátoch, sme sa rozhodli urobiť dotlač titulu Tisíc darov. Táto krásna kniha kanadskej farmárky a matky šiestich detí Ann Voskampovej, ktorá ako žiadna iná učí umeniu vďačnosti, si definitívne získala srdcia mnohých z vás. Jej dotlačou vám dávame možnosť obdarovať svojich drahých hneď Tisícimi darmi :)."

Knihu Tisíc darov si môžete kúpiť napr. tu: www.kumran.sk/
A ešte jednu krásnu recenziu nájdete tu: http://beautifulworldofbooks.blogspot.sk/

Súťaž: Otvorte si tento obrázok a napíšte komentár

A aby toho nebolo málo, mám pre vás ešte jeden špeciálny darček.

Vydavateľstvo Kumran.sk nám venovalo výtlačok knihy Tisíc darov do súťaže. Ak ju chcete vyhrať, môžete navštíviť našu facebookovú stránku Radosť a vďačnosť. V nej si otvorte tento obrázok: [link] a do komentáru napíšte odpoveď na jednoduchú otázku: "Za čo ste dnes vďační?"

Po skončení súťaže (v ponelok 23. 11. o polnoci) vyžrebujem jedného z vás a knihu mu pošleme.

Ak z nejakého dôvodu nemáte FB konto, môžete zanechať komentár tu pod článkom. Bolo by škoda, keby som práve vás, svojich čitateľov ochudobnila o možnosť výhry. A budem vám vďačná, ak túto informáciu pošlete aj ďalej. Nech sa o tejto inšpiratívnej knihe dozvie čím viac ľudí. Vďaka!


Oh, a skoro by som zabudla! Na stránke www.aholyexperience.com nájdete každý deň čerstvé slová od autorky tejto knihy Ann Voskamp. Je to veľmi inšpiratívna žena. Len škoda, že nepíše po slovensky! ;-)

A mimochodom - ak budete písať vydavateľstvu kumran.sk aj o jej ďalšie knihy (napísala ich niekoľko), možno sa niekedy dočkáme aj ich prekladu a vydania v slovenčine! :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...