nedeľa 10. mája 2015

Obrázky z chalúpky


Po dlhšom čase zase pár chvíľ na chalúpke. Užívali sme si plnými dúškami... A aby som nezabudla na všetko to pekné, čo sme zažili, ukladám si pár obrázkov aj do "externej pamäte" na blog.

Tulipány ešte kvitnú

Všetko žije, rastie, hýbe sa...
(smrekovec opadavý)

Aj jedlička vyháňa mladú zeleň

Jabloňový kvet.

Orgován prežil zimu, chystá sa kvitnúť

 Teším sa, že sme konečne stihli aj čo-to porobiť.

"Okýpenáť" (vypletá) levanduľa
 
"Kamenná" jašterička po zime zase vonku

Pažítka rastie ako divá

Záhonček jakž-takž upravený, zasiate semienka

Presťahované jahôdky, zasadená cibuľka

 Keď už hovorím o cibuli - zdá sa, že jej túžba rásť nepozná hranice. Veď pozrite, čo som uvidela, keď som zaostrila v kuchyni na "cubulák"...


Vrchnáčik nadvihnutý a spod neho sa tlačí - cibuľový cvíb.


Bolo ich tam viac...

A ďalšie "poschodie" klíčiacich cibúľ

Čo s nimi? Zasadila som ich. Bude zelená cibuľová vňať.

Bolo mi smutno, že v hrantíkoch na okne ešte nič nekvitne. Zasiala som semienka. Ale zatiaľ, aby nás už teraz cez víkend rozveseľovali, putovali do hrantíkov vypleté kvietky fialiek, či veroniky. Tvárili sa spokojne a pekne až do nášho odchodu.



Konečne som si skúsila kašírované
ozdoby do kvetináča (papermaché)


Pozorovali sme hviezdy (Milujem ten zápal a nadšenie.)

Piekli sme "Lanšperskú buchtu"

Zbierali kvietky na Deň matiek

Krásny zbytok nedele aj vám. A mamičkám veľké prianie, nech majú vždy veľa lásky v srdci pre svojich drahých a nech vždy vedia, ako veľmi sú milované. Sú. Vždy. Aj keby to práve v tej chvíli necítili... Lebo láska je to, čo nás robí matkami. Láska nám dáva život.



1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...