štvrtok 5. septembra 2013

Prázdninové tvorenie: Háčkovano-drôtované obrázky



Ostalo mi ešte veľa restov z prázdnin, o ktoré sa chcem s vami podeliť. A tak vám budem naše malé (alebo aj trošku väčšie) prázdninové tvorenie postupne ukazovať teraz.

A samozrejme, prečo by som nezačala odzadu, však? Takže posledné výtvory budú prvé, s ktorými sa vám teraz pochválim. Už ste z nich trošku videli, robila som ich ako odmeny pre vylosovaných účastníkov našej letnej h(o)ry vďačnosti (podrobnosti napr. TU)


Toto dielko bude niekomu z vás pripomínať, že v každej chvíli môžeme vo svojom živote nájsť radosť. Aj keď to niekedy bolí...

Obrázok sa dá zavesiť na stenu, na dvere, alebo oprieť na nočný stolík, či na zrkadlo... kam sa komu hodí. 


Na výrobu takéhoto háčkovaného obrázka v drôtovanom ráme som potrebovala najprv uháčkovať motív. Ten som potom pomocou špendlíkov vypla na kúsku polystyrénu. Snažila som sa čipku natiahnuť čo najviac, ako sa dalo. Tak som zistila rozmer budúceho rámika, ktorý som si pripravila z drôtu. Tu je:


Druhý rámik som zakončila trochu inak:



Potom bolo treba už len celú čipku obháčkovať, a tým ju napnúť na rámik.

 


Aj vám želám veľa radosti. Nielen na obrázkoch, ale predovšetkým v srdci.
Letitia.

7 komentárov:

  1. Krása Leti..taková trpělivá práce!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fantastic project, love the idea of the frame! Thanks for sharing on Craft Schooling Sunday!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for visiting, Sara, and for your kind words. God bless you! L.

      Odstrániť
  3. Joy to the world.... spievam a vytešujem sa s koledou americkou....teším sa z výhry tejto nádhernosti!!!!a ďakujem Bohu za Evičku -ovečku

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...