nedeľa 23. júna 2013

Vtáčie napájadlá - súťaž!

Jún sa nám prehupol do horúcich suchých dní. Všetci sme trpeli horúčavou, a podobne aj vtáky a iné živé tvory. Nezabudli sme na ne? Verím, že všetci sa staráme, aby naši operení kamaráti mali čo piť, a kde sa ovlažiť.

A aby sme sa navzájom inšpirovali, vyhlasujem túto súťaž.

Podelíte sa aj vy o svoje napájadlá / jazierka / nádoby s vodou?


Obrázky vašich napájadiel môžete posielať až do konca augusta (ale lepšie hneď - čo odložíte, to nesplníte - aspoň u mňa je to tak.) na moju mail-adresu: letitia.tiba (@) gmail (.) com alebo ich jednoducho vložiť na svoj blog a poslať mi link.

Zároveň vás prosím o pomoc s propagáciou tejto súťaže. Do žrebovania o malé ceny budú zaradení aj tí, ktorí o mojej výzve napíšu samostatný príspevok na svojom blogu. Dajte mi prosím o tom vedieť v komentároch.


A o čo sa hrá?

Odmenou pre víťaza hlasovania bude práve tento vtáčik na stenu. Je to krásny gobelín na pôsobivom kovovom rámiku. Dostala som ho po ukončení minuloročnej súťaže napájadiel a som zaň veľmi vďačná. Ale teraz som sa rozhodla, že sa ho vzdám pre dobrú vec. Môže byť práve váš - stačí, aby ste vyfotili svoje napájadlo (jazierko, nádobu s vodou...) a podelili sa oň s našimi čitateľmi.



Pre ďalšieho vyžrebovaného chystám niečo vlastnoručne uháčkované a udrôtikované. Podobné, ako na obrázku nižšie, ale s motívom vtáčika. Alebo by ste aj vy chceli radšej takéto srdiečko?
 

Želám vám radostné leto, podarené projekty a veľa vtáčieho spevu.
Letitia.

PS: A nezabudnite si napísať o knihu Vykúpená láska, ak máte o ňu záujem. Môžte písať do zajtrajšej polnoci, potom vyberiem jedného, komu knihu pošlem.Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. For my English speaking friends in English:

    Competition!

    Share your birdbath?

    Pictures of your birdbath can be sent until the end of August (but better now) to my e-mail: letitia.tiba (@) gmail (.) Com or embed on your blog and send me a link.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Analisa, tvoje napájadlo (ktoré žiaľ neprežilo ani deň inštalácie) tiež rada uvidím v súťaži. Máš v tejto súťaži čestné miesto, pretože práve tvoj blog naštartoval vyhlásenie tejto súťaže.

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...