sobota 13. apríla 2013

Ako fotiť bez karty...

Nebudem vás napínať - nijako.

Už sa vám stalo niečo podobné? Tvoríte, chystáte, priebežne fotíte. Potom nafotíte výsledok. Dáte si záležať, aby ste urobili zábery z rôznych uhlov, v rôznom svetle, detail aj celkový záber... A potom slávnostne vyberiete dátovú kartu z fotoapárátu, aby ste ju vložili do počítača, upravili fotky a napísali príspevok na blog. - UPS! - Kartu nevyberiete, pretože nie je vo fotoaparáte - zabudli ste ju vybrať z počítača, keď ste naposledy vkladali fotky. Hm...

Neviem, či sa niečo podobné stalo aj vám. Ale mne určite - práve dnes.
A tak vám dnes neukážem nové obrázky. Až neskôr, keď nafotím nové.


Želám vám radostnú nedeľu!
Leti.

6 komentárov:

  1. Mě ne..... fotky přetahuju z fotoaparátu do PC kabelem:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leti,já to dělám jako Ajka,ale možná ,že by mi to mohlo posloužit místo flešky,tak nevím.Měli jsme pěknou mši, Cirilometodějskou v staroslověnščině,bylo to zajímavé.Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Leti,

    též se mi takto párkrát podařilo fotit. Myslela jsem, že jsou fotky "ztracené", ale manžel akorát u každé fotky dal zobrazit vlastnosti, kde zvolil možnost převést na kartu. - A byly tam.

    Kdyžtak vyzkoušej. My máme starý digitál, takže ten Tvůj to jistě také má v možnostech.

    Kéž se zadaří!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, naozaj by sa to mohlo dať vydolovať? Určite vyskúšam. Vďaka! :)

      Odstrániť
  4. Ahoj Leti, na mojom blogu máš darček. Prosím pošli mi tvoju adresu, aby som ti ho mohla poslať. Prajem pekný deň, Hela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jůuu! Ďakujem veľmi pekne! Teším sa veľmi. :)
      Radostný deň aj tebe. Leti.

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...