nedeľa 13. januára 2013

On je živý!

Alebo stretnutie mladých v Nitre.

Budete tam? Ja určité áno, aj s flautou!
(Teda - ak Boh dá, ako zvykli dodávať naši starí rodičia.)


Cez víkend počas polročných prázdnin (na Hromnice) sa každoročne koná stretnutie mladých v Nitre s názvom On je živý. Tento rok to bude od piatku 1. do nedele 3. februára 2013.

Teším sa veľmi. Teším sa na pár dní stíšenia (aj keď v ruchu chvál a rozhovorov), aj na inšpiratívne myšlienky z príhovorov a impulzov. Teším sa na stretnutie s Pánom v Eucharistii, v Slove, i v modlitbe chvál... A teším sa na všetky tie úžasné piesne!

Som nadšená z piesní komunity Emanuel. Takmer nič iné ani nepočúvam. Spievam si ich, keď sa modlím, spievam si, keď mám pracovať, sú mi potešením v ťažkých chvíľach i vyjadrením radosti a vďačnosti zo spásy... Zdá sa mi, že veľmi dobre vyjadrujú myšlienky Evanjelia. Hudbou, melódiou, rytmom, i slovami.

A viete čo? Moja najobľúbenejšia pieseň - pieseň, ktorú som doteraz počúvala len v originále - po francúzsky, a ktorú mám dokonca nastavenú ako budík - áno, tá pieseň, o ktorej som písala ako o piesni roka pre mňa - tak táto pieseň je už preložená do slovenčiny a budeme ju na najbližšom ročníku On je živý (teraz!) hrať a spievať. Spolu s ďalšími troma novými (a tiež veľmi peknými) a ďalším množstvom starších piesní.
Naozaj - máme sa na čo tešiť!

Prinášam ďalšie ochutnávky
(V Nitre bude asi počuť č. 5, 7, 8 a 12)


Viac informácií: http://www.onjezivy.sk/on-je-zivy-2013/
Prihláška: http://www.emanuel.sk/_admin/formular/on-je-zivy-prihlaska.php

Spomienky na minulý rok: 
http://letitia-tiba.blogspot.sk/2012/02/stretneme-sa-v-nitre.html
 http://letitia-tiba.blogspot.sk/2012/02/on-je-zivy-obrazky-z-nitry.html

4 komentáre:

  1. Milá Leti,
    za krátkou dobu se na Tvém blogu urodilo tolik pěkných příspěvků, že jsem nestihla reagovat. :-)
    Prožíváš krásné chvíle se svou rodinou.
    A starý šicí stroj je nádherný! Já bohužel šít neumím (ale jednou snad), ale má babička by z něj byla nadšená. Také má ráda staré, zachovalé věci, které mají "svůj příběh".

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leti,ty jsi mě moc potěšila nádherně zpracované aranžmá,výborná hudba ,Emanuel mě oslovil,Sanctus,Kirie,Gloria,všechny písně jsou krásné a ze srdce...Díky Daja

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, ďakujem za krásny komentár od srdca. S takým nadšením píšeš, úplne ťa vidím, ako sa ti tie piesne zapáčili. Potešila si ma a zdieľam nadšenie. :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...