streda 7. decembra 2011

Náš adventný kalendár

Kajám sa. Pomaly sa blíži polovička adventu, a ja som vám ešte neukázala náš adventný kalendár. Tak teda tu je:

Tento rok máme adventný kalendár zavesený na dverách. 

A takto vyzerá zo zadu - cez sklo dverí

Papierové desiatové sáčky som poprišívala na jednoduchú zelenú stužku

Štyri pásy vrecúšok visia na dverách.
Pre každý adventný týždeň jeden pás.

Každé vrecúško som označila číslom a aby sa papier neodtrhol,
zaistila som ho ozdobou z pevnejšieho materiálu.

Ozdobné štipce zatiaľ čakajú na svoju príležitosť.

Takto vyzeral náš kalendár hneď po zavesení.

Každý deň z neho odvesíme jedno vrecko a pozrieme sa čo je v ňom. Čaká na nás obrázok s prosbami z minulého roka a 3 kúsky maličkých sladkostí (pre každého jedna). Sladkosti sú naozaj maličké - jedna čokoládová minca, čokoládová guľôčka, želatínový macko...

Každý deň si pri zažatom venci pozrieme, o čo sme vlani prosili a pridáme aktuálnu prosbu. Ale často je to viac-menej "amen" k tej vlaňajšej. Alebo poďakujeme za to, čo sme od minulého roka dostali. 
Pôvodný úmysel bol, aby sme namiesto otvorených vrecúšok vždy zavesili nový obrázok s modlitbou. Ale nakoniec sme sa rozhodli obrázky odkladať do košíka, aby bolo vidno, ako nám ubúda času do Vianoc. 





A znovu pohľad odzadu...

A čo to tam straší na kľučke?
Je to home-made ceduľka "Zákaz vstupu". To aby niekto omylom nevyrušil Ježiška, alebo Mikuláša pri príprave tajností. ;-)






1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...