pondelok 17. októbra 2011

Zošit do kabelky

Občas sa mi stane, že ma niekde vonku mimo domu prepadne nápad. Vždy mi bolo ľúto, keď som si ho nemala kam zapísať, preto som začala nosiť so sebou zápisník.
Ale zistila som, že moja kabelka je často priťažká. Asi aj vďaka tej kôpke papiera, čo so sebou stále nosím. Navyše má zošit často tendenciu meniť sa v kabelke na hrču šalátových listov. Akokoľvek sa mu v tom snažím zabrániť, tento proces sa mi darí prinajlepšom spomaliť.

Preto som sa rozhodla vyrobiť si poznámkový zošitok na mieru. Obálka je z polovice obyčajného výkresu. V strede som urobila nožnicami ryhu, aby mal na chrbte rovný sklad, obyčajnými farbičkami (Progresso) som ho pomaľovala a aby bol obrázok chránený pred zničením, polepila som ho priesvitnou lepiacou páskou.
Dovnútra som vložila niekoľko listov bieleho papiera (rozmýšľam pridať aj štvorčekový a linajkový) a zviazala.



Najprv som plánovala zošit zošiť (alebo scvaknúť zošívačkou), ale potom som sa rozhodla listy upevniť len šnúrkou navlečenou cez vnútro zápisníka.

 
To preto, aby som nemusela šetriť miestom a aj tak o chvíľu vyrábať zápisník nový. Takto len vymením zapísané listy za čisté a je hotovo, môžem zase vyraziť do sveta s čistým zápisníkom. :)


........................................
Dodatok: 
Zaujímavou zhodou okolností (alebo je to sila myšlienky?) som práve včera našla hneď dva príspevky na tému vlastnoručne vyrobenej knihy.
http://lilla-a-design.blogspot.com/2010/02/bocker.html
http://madebyjoel.com/2009/07/simple-handmade-books.html

Títo autori vyrábali "knihy" pre deti (s deťmi), aby ich potom zaplnili vlastnými výtvormi - príbeh, kresby, básne... 

["Bude to naozaj zábava, keď budú deti dosť staré na to aby písali a ilustrovali svoje vlastné príbehy..."]

3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásný sešitek ;) Taky si dělám vlastní, už od dětství. Když jsem je před časem našla, s chutí jsem se začetla do poznámek ;)

    Hezký den, Ilona

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To verím. Zápisky z "mladých liet" sú vždy veľmi inšpiratívne. :)
    Ďakujem za návštevu a želám radostný deň
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...