pondelok 10. októbra 2011

Zase trochu drôtovania

Na výlete v Brhlovciach a v Bohuniciach som sa "zaľúbila" do vareškovníkov.


Odvtedy hútam, ako by som si mohla vyrobiť niečo podobné. Nuž, môžem s potešením konštatovať, že sa mi podarilo akož-takž odhaliť ako na to. Môj prvý výrobok má samozrejme k remeselnej dokonalosti hóoodne ďaleko, ale je môj! A som naň patrične hrdá. :)



Niekedy sa hádam pokúsim napodobniť aj ten z Bohunického mlyna. Už viem, ako na to. :)

*****
Nedávno sme oslávili prvý jesenný deň. A ja som si pri tej príležitosti "odrôtovala" "vázu" na prvé tohoročné šípky.



Hliníkový drôt je pružný, takže aj môj prvý pokus mal tendenciu pružiť ako pružina. Tak som ho umravnnila pomocou viazacieho drôtu, a už drží tvar ako treba.

*****
Pri posledných hračkách-čačkách som už tak trochu myslela na Vianoce...


 


Radostné chvíle aj vám! A užívajte si jeseň. :)

2 komentáre:

  1. Ahoj Letitia, chválim krásnu kuchyňu v chalúpke. Nám sa akosi nedarí zohnať nejakú vhodnú chalúpku alebo sú drahé alebo nespĺňajú moje predstavy. S tými drôtikmi si doslova čarovala, nádherné výtvory, originálne a nezameniteľné. Zároveň Ťa pozývam na môj blog, máš tam ocenenie, prosím, prevezmi si ho.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, ďakujem! Urobila si mi veľkú radosť. Hneď ako si nájdem čas, pošlem ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...