pondelok 17. októbra 2011

"Svetrík" pre šálku

Keď som videla na niektorých blogoch uháčkované obaly na šálku, pomyslela som si niečo o romantických zbytočnostiach. Niektoré síce boli veľmi pekné, ale nevedela som si predstaviť, že by som sa niekedy pustila do vyrábania čohosi podobného. Naviac, ak mojim problémom skôr bol čaj, ktorý nie a nie vychladnúť do teploty, pri ktorej si nepopálim jazyk.
Ale za posledný týždeň, čo som prechladnutá žiada sa mi teplý až horúci čaj a prekvapuje ma, ako rýchlo vždy vychladne. Tak som teda vzala do ruky háčik, a začala chystať "svetrík" aj pre moju šálku...




A čuduj sa svete, ono to naozaj pomáha! :)
Dobrú chuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...