streda 12. októbra 2011

Ocenenie :)

Veľmi ma potešil komentár od Emily v ktorom mi odovzdala ocenenie One Lovely Blog Award.





Ďakujem, Emily!
Je to prvé ocenenie, ktoré som za blog vôbec dostala. Preto som venovala rozhodovaniu, komu ho poslať ďalej náležitú pozornosť. A preto mi to aj tak dlho trvalo. ;-)

Posielam ho predovšetkým týmto mojim obľúbeným blogom (radené "vaic-menej" podľa abecedy):

Lusikka - Čertíkoviny (za jej lásku k pravým starým hodnotám a neochabujúcu ochotu namáhať sa, aby bolo všetko tak ako má byť)
Gabka - Gabkin blog (za to, ako dokáže odovzdávať radosť z "obyčajných" chvíľ a vecí. Návšteva jej blogu ma vždy poteší a povzbudí)
Hlubunda - Chaloupka na vršku (za milé nápady, o ktoré sa neváha podeliť. Zvlášť sa mi páči ako sa ich rodinka "hraje a nezlobí" :) )
Lucka - Já mám koně, vraný koně... (za veselé rozprávanie zo života "medzi zvermi".)
Kejt - Klokočůvek (za povzbudivé svedectvo života, rodiny a viery)
Mariana - La Maison Verte (si ma získala predovšetkým svojimi krásnymi šitými ovečkami - áno, ovečky sú mojou vášňou ;) )
Domček - Leave the crowd (tento blog som objavila len nedávno, ale získal si ma svojim nadšením a tvorivou energiou)
Ajka - Náušnice ("obyčajná mama" ma zasiahla svojim svedectvom krásneho rodinného života vo viere)
Simies - Simies (Toto bol jeden z prvých tvorivých blogov /ak nie úplne prvý/, ktoré som objavila. Zaujal ma množstvom nápadov a ľahkosťou prevedenia)
Morkusovic -  U morkusovic (za jej krásnu keramiku a nielen keramiku)
Metuka - Drátování u Metudky (Vždy sa chodím kochať a inšpirovať jej krásnymi drôtovanými výrobkami)

Blogov, na ktoré rada zavítam a dokážu ma mnohým obohatiť je omnoho viac. Ale snažila som sa vybrať max. 10 tých, čo ma najviac oslovili. Ďakujem vám všetkým že ste a želám veľa radostných a pokojných chvíľ.
Letitia.

5 komentárov:

  1. Milá Leti,
    moc děkuju za ocenění, je mi velkou ctí, a ovečkám taky :).
    Měj se hezky! M

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ouu, děkuji...nevím, co víc říct, protože jsem to nečekala a musím se tu u tebe zastavit na "povakládání"...děkuji, děkuji

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...