štvrtok 11. augusta 2011

Moje geoovečky

Už dávno mi prischla prezývka Ovečka. A asi rovnako dávno som začala zbierať rôzne ovečky - nakreslené, vyrobené z najrôznejších materiálov (drevené, plyšové, hlinené zvončeky...), namaľované, odfotené... najradšej by som mala aj živé ovečky.

Keďže časom už všetky poličky, steny, dokonca pomaly aj škatule ovečkami priam pretekali, rozhodla som sa, že budem svoju zbierku rozširovať hlavne obrázkami. Takže už ovečky nekupujem (no... aspoň teda nie všetky 8-) ), ale fotím.
Mám ich naozaj hodne... Veľmi veľa. Rôznych. Ale nebojte sa, nebudem vám ich ukazovať všetky. Aspoň nie hneď. 8-]
Dnes vám ukážem len svoje "geoovečky". To sú tie, čo dávam do kešiek, prípadne som ich v keškách našla. (Ak náhodou neviete, čo je keška, strýčko Google určite poradí.)

 Moje prvé ovečky do kešiek boli upečené z moduritu


 Drevené ovečky

Minimagnetky

 Štipec s magnetom (už je pripravený zabalený :) )

 Aj takéto ovečky sa po mne dali nájsť 


 A ovečky na zapichnutie do kvetináča.
Mnohým som namiesto špajle prilepila magnet, takže možno niekomu z nálezcov teraz zdobia chladničku. 


Ovečka - magnet

 A zopár ovečiek namaľovaných na kamienkoch. Najskôr som to skúšala so zlupovacími farbami "window-color". 

Neskôr s farbami na keramiku - vypaľovanými v rúre.


 Magnetky ozdobené kontúrkami.
Zmestia sa aj do mikro-kešiek, napr. škatuľka od filmu.

Magnetka z moduritu ozdobná farbami na sklo a kontúrkou.
Bolo ich viac, ale už sa rozbehli do sveta.


Pokračujeme "vzácnymi" nálezmi.
Ovečkové geokoiny:



A "travelbugy":



Radostný deň!

1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...