pondelok 27. júna 2011

Dobrú chuť!


Väčšinou balím Onovi desiatu do krabičky. Chlebíky sa tam krásne zmestia, aj so sladkosťou alebo ovocím navyše. Ale rožky sú pridlhé, tie by som musela deformovať, aby som mohla zavrieť krabičku. A mikroténový sáčok náš malý ekológ odmieta. Súhlasím s ním, určite je desiata chutnejšia z papierového vrecúška. Navyše na papier sa dá kresliť.
A tak, aby synkovi v škole chutilo, zvykla som si vždy na desiatový sáčok prikresliť želanie.

Radostný deň aj vám!


PS: Dnes sme sa už museli ponáhľať (a obávam sa, že na obrázku je to poznať), navyše som mala doma len kompaktný fotoaparát (čo je zase vidno na fotke), ale dni školskej dochádzky sa nám už krátia a navyše sa Onovi dnešný obrázok páčil, tak som ho musela vyfotiť aj tak.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...