streda 15. júna 2011

Aha, čo som dosatala! :)

Túto nádheru mi vyrobil Ono sám v škole v prírode.
No sám... predpokladám, že im to zažehľovali učiteľky, ale to moju radosť z darčeka nezmenšuje. :)



Babička dostala smajlíka: 


A pre seba Ono vyrobil tieto veci. (Alebo žeby tiež pre babičku? Už si nie som istá.) 
Je tam zase smajlík, trojčarodejnícky Ohnivý pohár (práve čítal HP4) a letiaci náboj.


Pyramídu ešte musíme zlepiť, aby mala všetky poschodia, čo má mať. 



*****


Rozmýšľam, ako svoje darčeky využiť. Veľmi sa mi páčia a rada by som ich nosila.
Srdiečko má dierku na zavesenie, ale čo s kvetinkou? Asi si budem musieť kúpiť tavnú pištoľ a brožový mostík a budem ju nosiť povedzme na taške...
Alebo žeby na zošite? (Táto fotka vznikla náhodou, bez aranžovania - takto mi darčeky "od ruky odpadli", keď som si ich odložila.)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...